انا ‏بخير

انا بخير..
بخير جدًا..
ولا يحق لي إلا أن أكون بخير..
أنتِ كمان هتشتكي!؟
أنتِ كمان مش عاجبك!؟
أي إحساس تاني هو أمر غير مقبول..
أنا كفاية عليّ كده اوي..
كل أمر هو كافً لي وأي تزمر هو بترٌ و طمع فيما لا استحق
انا بخير بخير جدا..

تعليقات